محافظ اتو پارسی سازه نوین

سالهاست که انسان برای آسایش و البته کسرهزینه های جاری زندگی سعی بر آن دارد تا در اوج کیفیت کمترین هزینه را در هر امری داشته باشد. گروه صنعتی ما با بروزترین تکنیک و مواد مصرفی روز طبق نیاز مصرف کننده اقدام به تولید برخی اجناس کرده تا قسمتی از نیازهای زندگی روزمره را برطرف سازد.


هدف اصلی

اصلاح الگو مصرف همراه با بالا بردن کیفیت سبک زندگی

 

دیگر نگران برق افتادن لباس های خود پس از اتو زدن نباشید

مشکل سوختن و برق افتادن پارچه های لباس همیشه باعث دل زدگی و البته خسارات جبران ناپذیر بوده و همیشه سعی بر آن بوده تا با بهترین کیفیت اینکار انجام شود اما هر بهانه ایی میتواند در این زمینه باعث بروز این مسله شود.

اتکای ما به تجربه در زمینه واردات مارا بر آن داشت تا محصولی تولید کنیم درخور مصرف کنندگان محترم که علاوه بر جلوگیری از سوختگی و برق افتادگی لباسها از سایش و فرسایش کفه تفلونی اتو محافظت کامل داشته باشد.

نوع پارچه مصرفی در این جنس از نسوز صنعتی بوده که مقاومت بالایی در برابر گرما و فرسایش داراست و حداکثر ظرفیت حرارت آن بصورت مستقیم (شعله آتش)۲۵۰درجه و بصورت غیر مستقیم تا ۴۰۰درجه میباشد.

فنر های اتصالی این محصول

موارد دیگر اینکه فنر این محصول آبکاری شده (آب کروم)وطول عمر بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی میباشد.

در آخر از حسن انتخاب شما خرسندیم و خواهشمندیم انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا هر آنچه در این مجموعه تولید میشود باب سلیقه و برای شما رضایت بخش باشد.

نتیجه گیری

موارد دیگر اینکه فنر این محصول آبکاری شده (آب کروم)وطول عمر بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی میباشد. در آخر از حسن انتخاب شما خرسندیم و خواهشمندیم انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا هر آنچه در این مجموعه تولید میشود باب سلیقه و برای شما رضایت بخش باشد.

نظرات شما عزیزان همواره باعث پیشرفت و تعالی این مجموعه خواهد بود